Home | Team | Hellen Abeln

Hellen Abeln

Sinds mei 2007 ben ik werkzaam op het secretariaat van de praktijk, waar ik onderandere verantwoordelijk ben voor de patiënten- en financiële administratie.

Tevens kunt u bij mij terecht voor:

  • het maken, wijzigen of afzeggen van uw afspraak
  • het doorgeven van wijzigingen in uw gegevens (bijv. adres, verzekering)
  • het stellen van vragen over vergoedingen en uw verzekeringspakket
  • het stellen van vragen over fakturen of nota’s die u van ons heeft ontvangen

Ik ben aanwezig op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

Het secretariaat is bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur via het algemeen afsprakennummer 088 - 26 26 000. Natuurlijk is onze praktijk ook buiten deze tijden telefonisch bereikbaar. Mocht u niet direct iemand aan de lijn krijgen, spreekt u dan de voicemail in. Wij bellen u spoedig terug.

Een mail sturen kan natuurlijk ook indien u minder spoed heeft: info@nxtfysio.nl
Wij streven ernaar om uw mail binnen 24 uur te beantwoorden.